www.ragai.info forumas
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
www.ragai.info forumas

Diskusijos

Like/Tweet/+1
Latest topics
» Kas nutiko cepkai???
VISIEMS ADMINAMS EmptyŠt. 06 06, 2015 8:10 am by マイクロ1

» Na configas kuris tikrai visiem patiks :)
VISIEMS ADMINAMS EmptyŠt. 06 06, 2015 8:06 am by マイクロ1

» Privilegijų neverti "adminai"
VISIEMS ADMINAMS EmptyKv. 10 02, 2014 7:02 pm by Naktis (Sadiste.`)

» public administratoriai
VISIEMS ADMINAMS EmptyKv. 09 11, 2014 10:36 am by Dangazas

» Inva1deR ;x adminas su aim hack
VISIEMS ADMINAMS EmptyAntr. 09 09, 2014 6:02 am by Pukis

» HYDROZ AR KAŽKAS TOKIO
VISIEMS ADMINAMS EmptyŠt. 07 26, 2014 7:33 pm by L6

» uz nieka ban nespectines
VISIEMS ADMINAMS EmptyPen. 07 25, 2014 3:01 pm by kofas

» bandyk. :DDDDDD
VISIEMS ADMINAMS EmptySk. 07 20, 2014 7:03 pm by C0la

» Reikia pagalbos!
VISIEMS ADMINAMS EmptySk. 07 20, 2014 3:15 pm by F3.14Z2


You are not connected. Please login or register

VISIEMS ADMINAMS

2 posters

Go down  Pranešimas [Puslapis 11]

1VISIEMS ADMINAMS Empty VISIEMS ADMINAMS Sk. 01 19, 2014 7:10 pm

caras*

caras*

Pastebėjau, kad daug, atleiskite už išsireiškimą, nebrendylų mažų - neturi jokio suvokimo kaip atskirti hacker'į nuo tiesiog gerai žaidžiančio, todėl pameginsiu paaiškinti kaip tai padaryti.

Pirma, turime suvokti kokie būna 'hack'ai':

- WH (wallhack), leidžia matyti žaidėją ar jo poziciją kiaurai sienas.
[Pastaba: Kiaurai viso map'o matyti neįmanoma vienu metu ir per tam tikras vietas nesimato kiaurai net su 'hack'ais']

- AIM (aimhack), automatinis taikymasis. Šis 'hack'as' pats taikosi už žaidėją, kai žaidėjas mėgina šaudyti.
[Pvz.: Čyteris taikosi žaidėjui į kojas ar tiesiog šalia žaidėjo, bet paspaudus šaudymo mygtuką - taikinys automatiškai "prilimpa" prie artimiausio žaidėjo galvos ir daugeliu atveju pataiko į galvą]
[Pastaba: Aim dažniausiai eina kartu su no-recoil, apie kurį perskaitysite tolimesneme punkte]

- No Recoil, nėra atatrankos šaudant, arba ji yra gerokai prislopinta. Šis sukčiavimo metodas yra dažniausiai "script" pavidalo, tai yra, čia ne pagalbinė programa, o tiesiog į config failą parašytas pagalbinis script'as.

- Speed (speedhack), tai 'hack'as', kuris pagreitina/padidina išsiunčiamųjų paketų greitį/kiekį, dėl ko šaudymo, bėgiojimo ir visi kiti veiksmai pagreitėja daugybę kartų.
[Pastaba: Nubėgamų distancijų ilgis priklauso nuo čyterio interneto greičio. Žaidėjas turintis speed'ą, negali bėgti be trumpų sustojimų ar nesitrankydamas į sienas, nes jis dažnai negali saves pilnai kontroliuoti pagreitinto bėgimo momentu.]

Nepaslaptis, kad daugelis tokių 'hack'ų', kaip grybai - po viena neauga, todėl dažnai susiduriame su ne vienu, bet keliais 'hack'ais' iš karto apsiginklavusiu "profesionalu".

Tai kaip juos atskirti?

1. Aim. Kai esate 'spectate' ir stebite žaidėją iš pirmo asmens, pastebėsite, kad taikinys nenatūraliai greitai "limpa" prie galvos. Esant keliems priešams iš karto, čyteris šaudo į vieną asmenį tol kol jis gauna "headshot'ą" arba tiesiog miršta ir staigiai peršoka prie kito priešo. Neretai pastebėsite, kad taikinys šaudymo metu labai šokinėja į visas puses nuo šaudymo centro. Tai taip pat gali būti AIM, bet dar dažniau tai sukelia No Recoil naudojimas.

2. No recoil. Taikinys labai kratosi kai žaidėjas šaudo. Tai vyksta dėl to, kad dažniausiai no recoil script'as ar programa mėgina ištaisyti atatrankos taikinuko nukrypimus ir paslenka taikinį ten, kur šaudamas vistiek pataikytum ten, kur originaliai buvai nusitaikęs prieš pradedant šaudyti. Kartais atskirti tokį sukčiautoją yra sunku, nes jis yra įvaldęs keletą žaidimo aspektų, tokių kaip judėjimas, šokinėjimas, geras žemėlapio suvokimas ir sugebėjimas iš garso atskirti kur yra kiti žaidėjai. Jeigu pastebite, kad žaidėjas nėra ar neatrodo kaip geras žaidėjas, bet kažkokiu magišku būdu šaudo taikliau nei kiti - didelis šansas, kad jis turi No Recoil. Visada galima paklausti ar žmogus naudoja kokį nors iš interneto ištrauką .cfg (configuracijos failą, jei kas nežinot) ir paprašyti kol 'spectate'inat', kad jis tiesiog užspaudęs šaudymo mygtuką padrožtų į sieną. Jeigu jis drožia ir visa apkaba varo į centrą ar labai arti jo (ypatingai būdinga kas drožia labai taikliai su AK-47), kad jis turi kažkokį No Recoil.
[Pastaba: Žaidėjai šaudantys serijomis po 2-4 kulkas dažnai moka suvaldyti atatranką ir be jokių pagalbinių priemonių.]

3. Speed. Manau šio 'hack'o' komentuoti nereikia. Jį tikrai nėra sunku pastebėti ar net išgirsti. Išgirsti laisvai galima tada, kai girdi už sienos nereliai greitus ir daug žingnsių ar girdi kaip kažkas šaudo "way too fast".

4. WH. Galui pasilikau sunkiausiai susekamą čytą. Nors daugeliui atrodo, kad tokį hack'erį lengva atskirti - klystate. Geras žaidėjas naudodamasis geru žemėlapio išmanymu, gera klausa ir radaru gali puikiai imituoti wallhack'o veikimą. Atkreipkite dėmesį, kad daug kas šiame žaidime leidžia garsą. Garsas sklinda iš jo paleidimo centro į visas puses apskritimu. Arčiau ęsantis girdės tą garsą geriau, nei toliau ęsantis žmogus, bet būvimas už sienos ar ne - neturi tam jokios įtakos. Žmogus turintis ausines gali gana tiksliai išgirsti iš kur sklinda garsas, nes ausines turi dvi puses. LEFT ir RIGHT. Jei garsas sklinnda iš tam tikros pusės - garsą girdėsite tik viena ausine, bet jeigu jūsų taikinukas yra atsuktas į garso išleidimo centrą - garsą girdėsite iš abiejų ausinių pusių vienodu stiprumu. Antras žingsnis - radaras. Išgirdę garsą jus nežinote ar tai priešas ar ne, bet pasižiūrėjęs į radarą ir neradęs ten taškiuko - žinosite, kad tai priešas, o ne draugas. Trečias žingnis - patikrinamasis šūvis. Jei šaunate kiaurai dėžę ir pataikote į prieša yra įmanoma išgirsti kaip jis gauna žalą. Tai skamba kaip duslus "ugh" garsas. Taigi atitinkamai sureguodamas žmogus gali rasti kitą žaidėją gana lengvai. Taigi, kaip atskirti WH? Dažniausias bruožas - jis neklauso garso. Jeigu matote, kad žmogus visai nereguoja į žaidimo garsus ir randa net tuos žaidėjus, kurie neišleido nė vieno garso, kitaip sakant, randa tuos, kurie negalėjo būti niekaip susekami tai tas žaidėjas gali būti WH. Šiais laikais dar egzistuoja toks dalykas kaip pasakinėjimas per skype ar teamspeak programas. Dažniausiai WH naudojantis žmogus iškart išlenda taikydamasis į žmogų, kuris sėdi už dežės ignoruodamas visą kitą aplinką. Pvz.: Žaidžiame de_dust2, 1 slepiasi A bombsite prie tų trijų žalių dėžių. Iš rampos išlenda žmogus su WH, jis arba iškart pradeda šaudyti ir nesustoja kol nenušauna žmogaus. Atkreipkite dėmesį, kad tai nėra patikrinamasis šūvis, o visa šūvių serija iš karto. Arba jis tiesiog išlindęs eina ratu taikydamasis į tą dėžę, kur yra žaidėjas ir visai netikrina kitų vietų kaip šonai ar, tarkim, centras. Nes jis jau mato žaidėjo poziciją.

2VISIEMS ADMINAMS Empty Re: VISIEMS ADMINAMS Pir. 01 20, 2014 4:42 am

ghN



caras* rašo:Pastebėjau, kad daug, atleiskite už išsireiškimą, nebrendylų mažų - neturi jokio suvokimo kaip atskirti hacker'į nuo tiesiog gerai žaidžiančio, todėl pameginsiu paaiškinti kaip tai padaryti.

Pirma, turime suvokti kokie būna 'hack'ai':

- WH (wallhack), leidžia matyti žaidėją ar jo poziciją kiaurai sienas.
[Pastaba: Kiaurai viso map'o matyti neįmanoma vienu metu ir per tam tikras vietas nesimato kiaurai net su 'hack'ais']

- AIM (aimhack), automatinis taikymasis. Šis 'hack'as' pats taikosi už žaidėją, kai žaidėjas mėgina šaudyti.
[Pvz.: Čyteris taikosi žaidėjui į kojas ar tiesiog šalia žaidėjo, bet paspaudus šaudymo mygtuką - taikinys automatiškai "prilimpa" prie artimiausio žaidėjo galvos ir daugeliu atveju pataiko į galvą]
[Pastaba: Aim dažniausiai eina kartu su no-recoil, apie kurį perskaitysite tolimesneme punkte]

- No Recoil, nėra atatrankos šaudant, arba ji yra gerokai prislopinta. Šis sukčiavimo metodas yra dažniausiai "script" pavidalo, tai yra, čia ne pagalbinė programa, o tiesiog į config failą parašytas pagalbinis script'as.

- Speed (speedhack), tai 'hack'as', kuris pagreitina/padidina išsiunčiamųjų paketų greitį/kiekį, dėl ko šaudymo, bėgiojimo ir visi kiti veiksmai pagreitėja daugybę kartų.
[Pastaba: Nubėgamų distancijų ilgis priklauso nuo čyterio interneto greičio. Žaidėjas turintis speed'ą, negali bėgti be trumpų sustojimų ar nesitrankydamas į sienas, nes jis dažnai negali saves pilnai kontroliuoti pagreitinto bėgimo momentu.]

Nepaslaptis, kad daugelis tokių 'hack'ų', kaip grybai - po viena neauga, todėl dažnai susiduriame su ne vienu, bet keliais 'hack'ais' iš karto apsiginklavusiu "profesionalu".

Tai kaip juos atskirti?

1. Aim. Kai esate 'spectate' ir stebite žaidėją iš pirmo asmens, pastebėsite, kad taikinys nenatūraliai greitai "limpa" prie galvos. Esant keliems priešams iš karto, čyteris šaudo į vieną asmenį tol kol jis gauna "headshot'ą" arba tiesiog miršta ir staigiai peršoka prie kito priešo. Neretai pastebėsite, kad taikinys šaudymo metu labai šokinėja į visas puses nuo šaudymo centro. Tai taip pat gali būti AIM, bet dar dažniau tai sukelia No Recoil naudojimas.

2. No recoil. Taikinys labai kratosi kai žaidėjas šaudo. Tai vyksta dėl to, kad dažniausiai no recoil script'as ar programa mėgina ištaisyti atatrankos taikinuko nukrypimus ir paslenka taikinį ten, kur šaudamas vistiek pataikytum ten, kur originaliai buvai nusitaikęs prieš pradedant šaudyti. Kartais atskirti tokį sukčiautoją yra sunku, nes jis yra įvaldęs keletą žaidimo aspektų, tokių kaip judėjimas, šokinėjimas, geras žemėlapio suvokimas ir sugebėjimas iš garso atskirti kur yra kiti žaidėjai. Jeigu pastebite, kad žaidėjas nėra ar neatrodo kaip geras žaidėjas, bet kažkokiu magišku būdu šaudo taikliau nei kiti - didelis šansas, kad jis turi No Recoil. Visada galima paklausti ar žmogus naudoja kokį nors iš interneto ištrauką .cfg (configuracijos failą, jei kas nežinot) ir paprašyti kol 'spectate'inat', kad jis tiesiog užspaudęs šaudymo mygtuką padrožtų į sieną. Jeigu jis drožia ir visa apkaba varo į centrą ar labai arti jo (ypatingai būdinga kas drožia labai taikliai su AK-47), kad jis turi kažkokį No Recoil.
[Pastaba: Žaidėjai šaudantys serijomis po 2-4 kulkas dažnai moka suvaldyti atatranką ir be jokių pagalbinių priemonių.]

3. Speed. Manau šio 'hack'o' komentuoti nereikia. Jį tikrai nėra sunku pastebėti ar net išgirsti. Išgirsti laisvai galima tada, kai girdi už sienos nereliai greitus ir daug žingnsių ar girdi kaip kažkas šaudo "way too fast".

4. WH. Galui pasilikau sunkiausiai susekamą čytą. Nors daugeliui atrodo, kad tokį hack'erį lengva atskirti - klystate. Geras žaidėjas naudodamasis geru žemėlapio išmanymu, gera klausa ir radaru gali puikiai imituoti wallhack'o veikimą. Atkreipkite dėmesį, kad daug kas šiame žaidime leidžia garsą. Garsas sklinda iš jo paleidimo centro į visas puses apskritimu. Arčiau ęsantis girdės tą garsą geriau, nei toliau ęsantis žmogus, bet būvimas už sienos ar ne - neturi tam jokios įtakos. Žmogus turintis ausines gali gana tiksliai išgirsti iš kur sklinda garsas, nes ausines turi dvi puses. LEFT ir RIGHT. Jei garsas sklinnda iš tam tikros pusės - garsą girdėsite tik viena ausine, bet jeigu jūsų taikinukas yra atsuktas į garso išleidimo centrą - garsą girdėsite iš abiejų ausinių pusių vienodu stiprumu. Antras žingsnis - radaras. Išgirdę garsą jus nežinote ar tai priešas ar ne, bet pasižiūrėjęs į radarą ir neradęs ten taškiuko - žinosite, kad tai priešas, o ne draugas. Trečias žingnis - patikrinamasis šūvis. Jei šaunate kiaurai dėžę ir pataikote į prieša yra įmanoma išgirsti kaip jis gauna žalą. Tai skamba kaip duslus "ugh" garsas. Taigi atitinkamai sureguodamas žmogus gali rasti kitą žaidėją gana lengvai. Taigi, kaip atskirti WH? Dažniausias bruožas - jis neklauso garso. Jeigu matote, kad žmogus visai nereguoja į žaidimo garsus ir randa net tuos žaidėjus, kurie neišleido nė vieno garso, kitaip sakant, randa tuos, kurie negalėjo būti niekaip susekami tai tas žaidėjas gali būti WH. Šiais laikais dar egzistuoja toks dalykas kaip pasakinėjimas per skype ar teamspeak programas. Dažniausiai WH naudojantis žmogus iškart išlenda taikydamasis į žmogų, kuris sėdi už dežės ignoruodamas visą kitą aplinką. Pvz.: Žaidžiame de_dust2, 1 slepiasi A bombsite prie tų trijų žalių dėžių. Iš rampos išlenda žmogus su WH, jis arba iškart pradeda šaudyti ir nesustoja kol nenušauna žmogaus. Atkreipkite dėmesį, kad tai nėra patikrinamasis šūvis, o visa šūvių serija iš karto. Arba jis tiesiog išlindęs eina ratu taikydamasis į tą dėžę, kur yra žaidėjas ir visai netikrina kitų vietų kaip šonai ar, tarkim, centras. Nes jis jau mato žaidėjo poziciją.
kaip tu krv gali rashyt tokius postus kad pats nesupranti kas kaip veikia, spuogiau tu:)

Atgal į viršų  Pranešimas [Puslapis 11]

Permissions in this forum:
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume